1402-09-19 14:15
431
0
87825
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان:

امپراطوری دروغ با همراهی مردم رسوا شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان با اشاره به همراهی مردم در حمایت از آرمان‌های نظام اسلامی گفت: امپراطوری دروغ با همراهی مردم رسوا شد.

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری امروز در گفتگو با خبرنگار «گلستان ما» در تشریح شکست‌های پی در پی امپراطوری دروغ اظهار کرد: دشمن با هزینه‌های هنگفت سعی می‌کند تا مردم را نسبت به انقلاب اسلامی و کارآمدی نظام بی‌اعتماد کند و در مسیری که در پیش گرفته همواره به دروغ متوسل شده است.

وی با تاکید بر اینکه امپراطوری دروغ با همراهی مردم رسوا شد، افزود: توطئه‌های دشمن همواره با بصیرت مردم هوشیار کشورمان با شکست مواجه شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان ادامه داد: دشمنان بر باطل خود اصرار دارند و هیچ وقت حق را برنمی‌تابند پول‌های زیادی را برای ایجاد اختلاف و توطئه بین مسلمانان خرج می‌کنند یک روز با ایجاد اختلافات قومی و مذهبی وارد گود می‌شوند و روزی با موضوعات اجتماعی در حوزه زنان ایجاد شبهه می‌کنند.

طاهری با اشاره به اینکه قدرت‌های پوشالی در حال نابودی است، گفت: حوادث ناگوار سال گذشته تلنگر و فرصتی بود که مسئولان و دولتمردان بازخوانی در رویه خود داشته باشند.

وی بصیرت را شاه‌کلید خنثی کردن توطئه‌های دشمنان برشمرد و توضیح داد: در حوزه مختلف مسئولان تلاش کردند با اراده مصمم‌تری پیش بروند و اقدامات خوبی صورت گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان با اشاره به اینکه فتنه‌های دشمن پایانی ندارد، گفت: دشمنان یک روز با حربه حجاب، روزی  به اسم آزادی، زمانی با اغتشاشات خیابانی دست به توطئه می‌زنند و هر بار هزینه‌تراشی زیادی برای کشور می‌تراشند.

طاهری با بیان اینکه مردم همواره یار و یاور نظام بودند، توضیح داد: امید داریم با این پشتیبانی بتوانیم پرچم جمهوری اسلامی را در جهان به اهتزاز درآوریم و قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کنیم.

وی با اشاره به همراهی مردم در حمایت از آرمان‌های نظام اسلامی گفت: امپراطوری دروغ با همراهی مردم رسوا شد و رسانه‌ها باید با تبیین و روشنگری دائما این حوادث را برای مردم بازخوانی کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان بیان کرد: نسل جوان همواره نیازمند آگاهی و اطلاعات به روز است که اگر در این زمینه تعللی شود در دام دشمن گرفتار می‌شود، نقش مسئولان در این زمینه بسیار مهم و بااهمیت است.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.